На всі товари, що реалізуються нашим підприємством, надається гарантія терміном 12 місяців. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон. Якщо стався гарантійний випадок, Ви можете звернутися в сервісний центр і швидко та оперативно вирішити питання, або надати нам товар в офіс для прийому на гарантійне обслуговування.

Для жителів інших областей України:

*Зв’яжіться з менеджером  за телефонами, вказаними на сайті і узгодьте пересилання товару для виконання гарантійних зобов’язань.

Гарантійне обслуговування товарів здійснюється тільки за наявності правильно заповненого гарантійний талона, який повинен містити:

  • Печатку організації;
  • Дату продажу;
  • Найменування;
  • Підпис продавця і покупця;

УВАГА!!!

Кожен наш клієнт при покупці у нас обов’язково захищений гарантійним зобов’язанням, яке незалежне від заповнення гарантійного талону, це реалізовано завдяки внутрішній базі обліку продукції та клієнтів.

Це зроблено впершу чергу для клієнтів, які з певних причин зазвичай гублять, не можуть знайти чи т.д. свої гарантійні талони у гарантійний термін і які можуть бути спокійні і впевнені завдяки реєстру у внутрішній базі, що їм буде обов’язково надане гарантійне обслуговування навіть, якщо було загублено гарантійний талон.

Післягарантійне обслуговування:

Під післягарантійним (негарантійним) обслуговуванням розуміється будь-яка операція, вироблена з інструментом до або після закінчення терміну гарантії, оплачувана особою, яка пред’явила цей інструмент в сервісний центр. До післягарантійним операцій належать, наприклад, заміна вузлів інструменту, зношених при тривалій експлуатації, заточка ріжучих частин інструменту, профілактична чистка внутрішніх порожнин електроінструменту. Ремонт виконується після діагностики і узгодження вартості із замовником.