На всі товари, що реалізуються нашим підприємством, надається гарантія терміном 12 місяців. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон. Якщо стався гарантійний випадок, Ви можете звернутися в сервісний центр і швидко та оперативно вирішити питання, або надати нам товар в офіс для прийому на гарантійне обслуговування.
Для жителів інших областей України:
*Зв’яжіться з менеджером за телефонами, вказаними на сайті і узгодьте пересилання товару для виконання гарантійних зобов’язань.
Гарантійне обслуговування товарів здійснюється тільки за наявності правильно заповненого гарантійний талона, який повинен містити:
- Печатку організації;
- Дату продажу;
- Найменування;
- Підпис продавця і покупця;
УВАГА!!!
Кожен наш клієнт при покупці у нас обов’язково захищений гарантійним зобов’язанням, яке незалежне від заповнення гарантійного талону, це реалізовано завдяки внутрішній базі обліку продукції та клієнтів.
Це зроблено впершу чергу для клієнтів, які з певних причин зазвичай гублять, не можуть знайти чи т.д. свої гарантійні талони у гарантійний термін і які можуть бути спокійні і впевнені завдяки реєстру у внутрішній базі, що їм буде обов’язково надане гарантійне обслуговування навіть, якщо було загублено гарантійний талон.
Післягарантійне обслуговування:
Під післягарантійним (негарантійним) обслуговуванням розуміється будь-яка операція, вироблена з інструментом до або після закінчення терміну гарантії, оплачувана особою, яка пред’явила цей інструмент в сервісний центр. До післягарантійним операцій належать, наприклад, заміна вузлів інструменту, зношених при тривалій експлуатації, заточка ріжучих частин інструменту, профілактична чистка внутрішніх порожнин електроінструменту. Ремонт виконується після діагностики і узгодження вартості із замовником.